سوالات متداول

در این بخش به تعدادی از سوالات تکراری پاسخ داده شده لذا خواهشمند است پس از جستجوی سوال خود اگر در این لیست وجود ندارد ازطریق چت آنلاین با پشتیبان مطرح کنید.

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید.
برای این کار باید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید، سپس از طریق پروفایل خود می توانید اطلاعات خود را ثبت/ویرایش نمائید.

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا تمامی سفارشات شما نمایش داده شود.

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت (ثبت نام) خود را تکمیل نمایید.

پس از ثبت نام در سایت شما به کلیه سفارشات، رهگیری سفارش، ثبت آدرس ها و … دیگر دسترسی خواهید داشت.

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن ،پیامک و Email سفارش و فاکتور برای شما ارسال خواهد شد.
برای رهگیری سفارش میتوانید از پروفایل خود > همه سفارش ها > جزئیات سفارش مود نظر > در بخش جزییات سفارش : بارکد را ببینید و ازطریق پرتال رهگیری مرسولات شرکت پست اقدام به رهگیری مرسوله خود نمائید.